CV-sessie

 

  • Hoe stel ik een professioneel CV op?
  • Wat vermeld ik wel en niet in mijn CV?
  • Is mijn CV te lang?
  • Hoe zorg ik ervoor, dat mijn leeftijd niet tegen mij werkt?
  • Hoe zorg ik ervoor, dat ik er als ideale kandidaat uitspring?
  • Hoe kan ik aangeven dat ik mijn carrière een andere wending wil geven?

 

CV-Sessie-880x480


Marleen Endeveld Loopbaanbegeleiding & Coaching geeft je een voorsprong

Ik ken de arbeidsmarkt van binnen en van buiten. Ik weet hoe en waar recruiters, personeelsfunctionarissen en ondernemers naar zoeken in jouw CV. Ik weet ook welke vragen ik moet stellen om jouw unieke competenties en ervaringen boven water te krijgen. Door mijn expertise en jouw zelfkennis te combineren, ontstaat een uniek en helder CV, dat voldoet aan de verwachtingen van jouw toekomstige werkgever of opdrachtgever. Geen gewoon CV, maar een CV dat oproept “Die willen we spreken”.

Een professioneel visitekaartje

Jouw CV is meestal het eerste visitekaartje dat je afgeeft. Omdat je maar één kans krijgt voor het maken van een eerste indruk, moet jouw CV er in alle opzichten uitspringen. Is jouw CV in 9-12 seconden te lezen? Sluit de informatie in jouw CV aan bij de functie waarnaar je solliciteert? Denk aan specifieke ervaring of kennis die de potentiële werkgever of opdrachtgever zoekt. Ben jij de oplossing van het “probleem” van de werkgever? Geeft jouw CV een goed beeld van jouw persoonlijkheid?

In een 1-op-1 sessie van drie uur (of twee sessies van anderhalf uur) help ik je om een professioneel CV op te stellen. Jij vertelt en ik vertaal. We toetsen jouw CV aan de eisen die potentiële werkgevers stellen en ik regel desgewenst een fotoshoot voor jou. Na de
sessie(s) heb je een professioneel CV in handen, waarmee je jezelf ‘als merk’ kunt profileren.

Bij outplacement is de CV-sessie een vast onderdeel van het traject, dat ik met jou doorloop.

Job marketing

Het schrijven van een professioneel CV valt onder de verzamelnaam ‘ job marketing’. Dat betekent dat jouw CV naadloos moet aansluiten bij jouw ‘personal brand’, net als de andere marketinginstrumenten die je inzet om jezelf ‘te verkopen’ aan jouw toekomstige werkgever, leidinggevende of opdrachtgever.

Contact

 boven

Register loopbaanadviseur (RL)